Politeness Strategies in Business Correspondence – Andrea TOMAŠTÍKOVÁ
Andrea TOMAŠTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Politeness Strategies in Business Correspondence
Politeness Strategies in Business Correspondence
Abstract:
The thesis focuses on business communication, in particular the use of politeness in business correspondence. The theoretical part deals with business correspondence and politeness strategies. The analytical part describes, demonstrates, and analyses the usage of politeness strategies, politeness principles, and politeness factors in several examples of business correspondence.Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na obchodní komunikaci, především na využití zdvořilosti v obchodní korespondenci. Teoretická část se zabývá obchodní korespondencí a zdvořilostními strategiemi. Analytická část popisuje, demonstruje a analyzuje využití zdvořilostních strategií, zdvořilostních principů a zdvořilostních faktorů v několika příkladech obchodní korespondence.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2014
Zveřejnit od: 13. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMAŠTÍKOVÁ, Andrea. Politeness Strategies in Business Correspondence. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané zdvořilostní strategie v praxi
Lucie Brodecká -
Zdvořilostní strategie v současné společnosti
Kristýna BÁTOROVÁ -
Strategie diskursu v mediální talk show: Průzkum kooperativního a zdvořilostního principu
Adéla JIŘÍKOVÁ -
Rozdíly ve zdvořilostních strategiích mezi českou a španělskou společností
Šárka HAMRUSOVÁ -
PORUŠOVÁNÍ A DODRŽOVÁNÍ ZDVOŘILOSTNÍHO PRINCIPU V POLITICKÉM DISKURSU (NA MATERIÁLU PROJEVŮ VLADIMIRA PUTINA A MILOŠE ZEMANA)
Milena SOTOLÁŘOVÁ -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková