Efektivita Facebook reklamy ve sportovním klubu – Petr ZACH
Petr ZACH
Bakalářská práce
Efektivita Facebook reklamy ve sportovním klubu
Effectiveness of Facebook advertisement in sports club
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá efektivitou Facebook reklamy ve sportovním klubu. Cílem této práce je srovnat dvě varianty "propagace příspěvku" a "správce reklamy" a určit, která varianta je pro sportovní klub nejefektivnější. V teoretické části jsou popsány základní pojmy týkající se sociálních sítí a on-line marketingu. V praktické části je provedeno srovnání variant "propagace příspěvku" a "správce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the effectiveness of Facebook advertising in a sports club. The aim of this work is to compare two options, "Boost Post" and "Ads Manager," and determine which one is the most effective for a sports club. The theoretical part describes basic terms related to social networks and online marketing. In the practical part, a comparison of the "Boost Post" and "Ads Manager …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZACH, Petr. Efektivita Facebook reklamy ve sportovním klubu. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Rekreologie - pedagogika volného času / Rekreologie - pedagogika volného času
Práce na příbuzné téma
-
Pohybová příprava dětí v oddíle Judo Warriors Olomouc
Lukáš JANIŠ -
Využití online propagace malého podniku na sociálních sítích
Martina IVANOVIČOVÁ -
Marketing na sociálních sítích
Valeriia Klimenko -
Funkce nástroje podrobného cílení ve správci reklam Facebook a dopad daného nástroje na malé podniky
Maksim Aleksandrovich Skoblikov -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Online marketing vybraného subjektu
Lenka HRONOVÁ -
Sociální sítě a sociální kapitál
Petr Lebeda -
Využití Drupal Commons v praxi: sociální podnikání a sociální sítě
Matej Sabo
Název
Vložil
Vloženo
Práva