Marketingová komunikace galerijních výstav – Kateřina Chalupová
Kateřina Chalupová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace galerijních výstav
Marketing Communication of gallery´s exhibitions
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využívání komunikačních nástrojů v muzeích a galeriích s přihlédnutím na marketingovou komunikaci a propagaci galerijních výstav. Cílem bakalářské práce je na základě výzkumu navrhnout zefektivnění marketingové komunikace galerie na příkladu vybrané výstavy v rámci programu Centra současného umění DOX. Teoretická část pojednává o terminologii z oblasti arts marketingu …moreAbstract:
Bachelor´s thesis focuses on the current possibilities of using communication tools in museums and galleries focusing on marketing communication and promotion of exhibitions. The aim of the thesis is based on a research to design more effective marketing communications gallery on the example of selected exhibitions in the DOX Center for Contemporary Art. The theoretical part deals with the terminology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 10. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69817
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2017
- Supervisor: Jitka Černá
- Reader: Marek Prokůpek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Arts Management
Theses on a related topic
-
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová