Theses 

Sdílený marketing v kultuře – Veronika Doubková

česky | in English | slovensky

Agenda:
Změnit agendu. Adresa v ISu:

Veronika Doubková

Diplomová práce

Sdílený marketing v kultuře

Cause Related Marketing in culture

Anotace: Diplomová práce se věnuje problematice financování kulturních organizací v kontextu neziskového sektoru. Cílem práce je představit sdílený marketing jako marketingový nástroj, jehož prostřednictvím mohou kulturní organizace financovat veřejně prospěšné projekty, navázat dlouhodobá partnerství s komerčními subjekty a získat nové příznivce své organizace.

Abstract: The Master thesis deals with the issue of cultural organizations in the context of the non-profit sector and its financing. The aim of this work is to introduce the Cause Related Marketing as a marketing tool which could fund the community projects of cultural organizations, establish long-term partnerships with commercial entities and get new supporters of the cultural organization.

Klíčová slova: financování kulturních organizací, neziskový sektor, kulturní organizace, sdílený marketing

Keywords: non-profit sector, Cause Related Marketing., funding of cultural organizations, cultural organizations

Jazyk práce: čeština

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
  • Vedoucí: Irena Tyslová
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Citace dle ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu

Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/61906

Relevantní odkazy 


Nahoru | Aktuální datum a čas: 16. 6. 2019 13:18, 24. (sudý) týden

Soukromí

Kontakty: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz