Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov – Bc. Lenka Římská
Bc. Lenka Římská
Diplomová práce
Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov
Communication Campaign of Chosen Cultural Activity of Municipal Cultural Center Uničov
Anotace:
Předmětem diplomové práce je představení návrhu komunikační kampaně vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Práce je rozdělena na část teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část vychází z odborné literatury a představuje úvod obsahující relevantní informace obecně o marketingu kultury, marketingové komunikaci na trzích kulturních produktů a o nákupním chování v kulturní …víceAbstract:
The main subject of diploma thesis is presentation of design of communication campaign of chosen cultural activity of municipal cultural center Uničov. Thesis is divided into theoretical, practical and project part. The theoretical one is based on the professional literature and represents an introduction that contains general and relevant information of marketing culture, marketing communication on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍMSKÁ, Lenka. \textit{Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/yqs3u0/.
Jak správně citovat práci
Římská, Lenka. Komunikační kampaň vybrané kulturní činnosti Městského kulturního zařízení Uničov. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Městská kulturní zařízení Šternberk - systém managementu
Marie Nasvetrová -
Ekonomika a systém organizace městských kulturních zařízení
Bohuslav Vondruška -
Marketing kulturních akcí na příkladech ARKS Plus, s. r. o. a Městských kulturních zařízení, p. o., Šternberk
Kateřina DULÍNKOVÁ -
Marketing a propagace Městského kulturního zařízení Hankův dům ve Dvoře Králové nad Labem
Nikola VONKOVÁ -
Územní studie regenerace území – kulturní zařízení Vyškov
Iva Ludwigová -
Ruční kamera Oty Kopřivy
Jaroslav Vůjtek -
1. Teoretická část: Kamera současného českého filmu 2. Praktická část: Audiovizuální dílo s názvem "Amputace", délka 25-30 minut, kamera
Orlin STANCHEV -
1. Teoretická část: HDSLR - foťák jako kamera 2. Praktická část: Dokumentární film - Choose your way, minimálně 10 min., kamera
Martin SMÉKAL