Veronika Špidlová

Master's thesis

Segmentace trhu čokolád

Segmentation of the tablet chocolate market
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je nalezení nejvýznamnějších odlišností, resp. podobností ve spotřebním chování uživatelů tabulkových čokolád. Na základě těchto zjištěných diferencí následně odkrýt, charakterizovat a rozvíjet segmenty spotřebitelů. Dalším cílem této práce je formulování vhodných marketingových doporučení pro odkryté segmenty. Teoretická část obsahuje zejména vysvětlení procesu segmentace …viac
Abstract:
The main goal of this Master's Thesis is to discover and describe significant differences in consumer's behavior on the Czech tablet chocolate market. Based on these found differences reveal, characterize and develop segment's profiles. Further goal is to design relevant marketing recommendations for these segments. The theoretical part contains the explanation of the segmentation process. The analytical …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2012
  • Vedúci: Jan Koudelka
  • Oponent: Ondřej Pešek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29868

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management