Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu – Mgr. Matej Oravec
Mgr. Matej Oravec
Bakalářská práce
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
Creating of 3D Character in 3ds Max with Emphasis on Texturing its Surfice
Abstract:
Práca sa zaoberá procesom tvorby unikátneho charakteru za pomoci využitia programov 3ds Max a Photoshop. Súčasťou je aj popis tvorby konceptu, techniky tvorby ošatenia, textúrovania a konečnej obrazovej prezentácie.Abstract:
This work deals with the process of creating the unique character using programs 3ds Max and Photoshop. It also includes the description of the concept, techniques of clothing, texturing and final image presentation.
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/or7na/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: MgA. Helena Lukášová, ArtD.
- Oponent: RNDr. Ondřej Strnad, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika