Děti jako cílová skupina reklamní manipulace – Kristýna ZVĚŘINOVÁ
Kristýna ZVĚŘINOVÁ
Bachelor's thesis
Děti jako cílová skupina reklamní manipulace
Children as a target group of advertising manipulation
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je objektivně popsat psychologické působení reklamy, analyzovat marketingové strategie a reklamní manipulaci, a to s akcentem na cílovou skupinu dětí předškolního a mladšího školního věku. Teoretická část se věnuje definicím základních odborných termínů, představení reklamních vlivů, taktik a triků, a psychologickému aspektu těchto manipulačních technik, stejně tak jako …moreAbstract:
The aim of this thesis is to objectively describe the psychological effects of advertising, analyze the marketing strategies and advertising manipulation, all this with emphasis on the target group of pre-school and early school aged children. The teoretical part deals with basic definitons of technical terms, introduction to the effects of advertising, tactics and tricks, and psychological aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 14. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Simona Dobešová Cakirpaloglu, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZVĚŘINOVÁ, Kristýna. Děti jako cílová skupina reklamní manipulace. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Využití poznatků psychologie u tiskové reklamy
Gabriela Kolářová -
Vlivy médií a reklamy na děti jako spotřebitele
Sandra Márová -
Vliv reklamy na rozhodování zákazníka
Petr Čermák -
Statistická analýza působnosti reklamy v médiích
Martina Kratochvílová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
MARKETING JAKO NÁSTROJ MANIPULACE
Vladimír POLÁNKA -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Jana Bezačínská