Analýza vlivu konkurence na ekonomické a finanční výsledky místního hospodářství – Bc. Andrea Kalvachová, DiS.
Bc. Andrea Kalvachová, DiS.
Bachelor's thesis
Analýza vlivu konkurence na ekonomické a finanční výsledky místního hospodářství
Analysis of the Effects of Competition on Economic and Financial Results
Anotácia:
Název bakalářské práce je „Analýza vlivu konkurence na ekonomické a finanční výsledky místního hospodářství.“ Tato bakalářská práce analyzuje současný stav firmy Květiny pro radost, působící v oblasti květin. Dále se práce zabývá marketingovým mixem, SWOT analýzou, konkurencí a navrhuje, co může firma využít jako výhody do budoucna. Cílem práce je navrhnout reklamu pro nové a současné zákazníky. V …viacAbstract:
Title of the thesis is „Analysis of the impact of competition on economic and financial performance of the local economy.“ This thesis analyzes the current state of hte company Květiny pro radost, which operates in the area of flowers. Further, it deals with marketing mix, SWOT analysis, competitors and suggest chat the company can use in the future. The aim of thid work is to design an advertising …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/w9rjk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2013
- Vedúci: Ing. Jana Vintrichová
- Oponent: Ing. Tomáš Marek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Banking Management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza tuzemské reklamní agentury
Kateřina Chvalinová -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
The role of advertising in the development of communities and society
Ekaterina Guseva -
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Lenka Velíšková -
Analýza marketingového mix a konkurence společnosti Koberce Strnad Lišov
Monika Strnadová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner