Ing. Bc. Lenka Příkazská, MBA

Master's thesis

Mezinárodní marketing

International marketing
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Mezinárodní marketing“ je problematika umisťování kvalitativně nového zahraničního produktu na český a slovenský trh s vínem a vinařskými potřebami. První část je tvořena kapitolami zachycujícími teoretická východiska práce v oblasti mezinárodního marketingu a mezinárodního marketingového výzkumu. Praktická část práce je již zaměřena na výzkum tržní situace cílových trhů …more
Abstract:
The issue of thesis “International marketing” is the problematic of placement of a qualitatively new foreign product in the Czech and Slovak market with wine and wine needs. The first part consists of chapters presenting the theoretical basis of the work in the field of international marketing and international marketing research. The practical part of the work focuses on research of the market situation …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta