Bc. Johanna Wurm von Sterndorff

Diplomová práce

Psychologické aspekty komunikace v marketingu

Psychological aspects of communication in marketing
Anotace:
Diplomová práce Psychologické aspekty komunikace v marketingu se v teoretické části zabývá marketingovým řízením firmy a významem komunikace. Cílem diplomové práce je na základě analýzy psychologických aspektů zákaznické komunikace založené na komparaci marketingové strategie značky Pandora ve dvou evropských zemích navrhnout inovativní řešení marketingové komunikace směrem k zákazníkovi. Text představuje …více
Abstract:
This diploma thesis Psychological aspects of communicaton in marketing deals in the theoretical part with marketing management of the company and with the importance of communication. It presents the opportunities offered by strategic marketing, deals with the psychology of interpersonal communication in marketing and shows the importance of brand in marketing and for the product itself. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ilona Toufarová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace