Psychologické aspekty komunikace v marketingu – Bc. Johanna Wurm von Sterndorff
Bc. Johanna Wurm von Sterndorff
Diplomová práce
Psychologické aspekty komunikace v marketingu
Psychological aspects of communication in marketing
Anotace:
Diplomová práce Psychologické aspekty komunikace v marketingu se v teoretické části zabývá marketingovým řízením firmy a významem komunikace. Cílem diplomové práce je na základě analýzy psychologických aspektů zákaznické komunikace založené na komparaci marketingové strategie značky Pandora ve dvou evropských zemích navrhnout inovativní řešení marketingové komunikace směrem k zákazníkovi. Text představuje …víceAbstract:
This diploma thesis Psychological aspects of communicaton in marketing deals in the theoretical part with marketing management of the company and with the importance of communication. It presents the opportunities offered by strategic marketing, deals with the psychology of interpersonal communication in marketing and shows the importance of brand in marketing and for the product itself. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o1bza/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2017
- Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální komunikace - kapitoly z psychologie prodeje
Jana TÓTHOVÁ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová