Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování – Bc. Kamila Paulová
Bc. Kamila Paulová
Diplomová práce
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Sales Promotion and their Influence on Shopping Behavior
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na podporu prodeje. Cílem je zmapování podpory prodeje a sledování nákupního chování zákazníků v rámci pořádání spotřebitelských akcí. V diplomové práci dochází k vyhodnocení empirického šetření, které je zaměřeno na spotřebitelské akce a jejich vliv na nákupní chování zákazníků. Výsledkem práce je analýza chování spotřebitelů a zákazníku, kteří využívají formu podpory prodeje …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on sales support. The aim is to map sales support and monitor customer shopping behavior in the organization of consumer events. The diploma thesis evaluates an empirical survey that focuses on consumer events and their impact on customer shopping behavior. The result of the work is an analysis of the behavior of consumers and customers who use a form of sales promotion, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u6auu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of Marketing Communication of a selected company
Vinit Kumar Singh -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
Ila Prasad -
Evaluation of Marketing Communication
Devansh Kapadia -
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
Ilya Gorbatov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Company
Eli Goldmann -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova