Role Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou – Lucie Labíková
Lucie Labíková
Bachelor's thesis
Role Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou
The role of Instagram in marketing plan of gastronomic businesses with specialty coffee
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití Instagramu v marketingovém plánu gastronomických podniků s výběrovou kávou. V teoretické části jsou vymezena témata jako marketingový plán, internetový marketing, sociální sítě, Instagram a kávová kultura v České republice. V teoretické části je zahrnuta také metodika výzkumu, která má definovaný cíl a cílové skupiny. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on the use of Instagram in marketing plans of gastronomic businesses with specialty coffee. The theoretical part defines topics such as marketing plan, internet marketing, social networks, Instagram and coffee culture in the Czech Republic. The theorecical part also includes research methology, which has defined main goals and target groups. The practical part of this …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2021
- Vedúci: MSc. Jiří Jón
- Oponent: Michal Kajfosz
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LABÍKOVÁ, Lucie. \textit{Role Instagramu v~marketingovém plánu gastronomických podniků s~výběrovou kávou}. Online. Bakalárska práca. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/yr9ckf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Direct Selling on Geriatric Shopping Behaviour in the Moravian-Silesian Region
Markéta Dřímalová -
Analyse des Einflusses von Social Media auf das Kaufverhalten
Lucie POUSTKOVÁ -
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Vliv sociálního prostředí na chování žáků se zaměřením na sexting na sociálních sítích
Veronika John -
Pohled adolescentů na bezpečné chování na sociálních sítích
Kateřina Novotná -
Aplikace systémové dynamiky na vliv reklamy na sociálních sítích na objednávky výrobků
Tomáš Knopp -
Vzdělávání jako prevence rizikového chování na sociálních sítích. (se zaměřením na starší školní věk)
Vojtěch Szabó -
Bezpečnost chování v prostředí sociálních sítí u žáků na 2. stupni základních škol
Barbora Šustková
Názov
Vložil
Vložené
Práva