Vliv neurovývojové terapie na dítě s narušenou komunikační schopností – Mgr. Jana MIRONOVA TABACHOVÁ
Mgr. Jana MIRONOVA TABACHOVÁ
Disertační práce
Vliv neurovývojové terapie na dítě s narušenou komunikační schopností
The Effect of Neurodevelopmental Therapy on a Child with Impaired Communication Ability
Anotace:
Disertační práce je rozdělena na část teoretickou a část empirickou. Teoretická rovina práce se skládá ze tří kapitol. První kapitolu považujeme za stěžejní, jelikož přibližuje problematiku vývoje nervového systému a jeho vlivu na kognitivní funkce. V kapitole jsou vymezeny primární reflexy s důrazem na symptomatiku jejich přetrvávání. Dále zmiňujeme posturální reflexy a motorický vývoj dítěte. Druhá …víceAbstract:
Dissertation is devided to theoretical part and empiric part. Theoretical part of the thesis contains three chapters. We consider first chapter as the fundamental one due to the fact that this part explains issue of development of the nervous system and its impact on cognitive functions. In the chapter primary reflexes are defined with emphasis on symptoms of its persistence. We also mention postural …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Mgr. Kateřina Vitásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIRONOVA TABACHOVÁ, Jana. Vliv neurovývojové terapie na dítě s narušenou komunikační schopností. Olomouc, 2022. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přetrvávající primární reflexy v hodině tělesné výchovy u dětí mladšího školního věku
Eliška Čechová -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Dita Klicnarová -
Přetrvávající primární reflexy u dětí mladšího školního věku
Kateřina ŠTENGLOVÁ -
Přetrvávající primární reflexy u dětí s odloženou školní docházkou
Veronika PETRÁKOVÁ -
Využití neurovývojové stimulace ve školním prostředí
Barbora KOPIŠŤOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva