Bc. Josef Buryan

Master's thesis

Využití digitálního marketingu v propagaci cloudové BPM platformy

Application of Digital Marketing in the promotion of cloud BPM platform
Abstract:
Tato práce se zabývá využitím digitálního marketingu v oblasti procesního řízení s využitím cloudové technologie. První část se věnuje teorii marketingu, kanálům online marketingu a marketingovým modelům. Dále práce představuje a kritický hodnotí moderní rámec STDC. Praktická část obsahuje aplikaci rámce STDC na nově vznikající službu z oblastní procesního řízení.
Abstract:
This thesis deals with the application of digital marketing in the promotion of cloud BPM platform. The first part describes the theory of marketing, online marketing channels and marketing models. This thesis further introduces and critically evaluates the modern framework STDC. The practical part of this thesis contains the application of the STDC framework in the new service from the BPM field.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Jiří Kolář, Ph.D.
  • Reader: RNDr. BcA. Tereza Pařilová, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky