Motivace k formálnímu vzdělávání zástupců Generace X studujících na Ostravské univerzitě – Taťána PIECHACZKOVÁ
Taťána PIECHACZKOVÁ
Bachelor's thesis
Motivace k formálnímu vzdělávání zástupců Generace X studujících na Ostravské univerzitě
Motivation for formal education of Generation X representatives studying at the University of Ostrava
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je motivace k formálnímu vzdělávání zástupců Generace X studujících na Ostravské univerzitě. Daná práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část této práce má dvě kapitoly. Ty jsou věnovány sociálním, edukačním a psychologickým východiskům daného tématu. Práce představuje současnou globalizovanou a postmoralistní společnost a koncept celoživotního vzdělávání …viacAbstract:
The subject of this bachelor thesis is Motivation for formal education of representatives of the Generation X students at the University of Ostrava. The work has a theoretical-empirical character. The theoretical part of this work has two chapters. These are devoted to the social, educational and psychological background of the topic. The work presents the current globalized and post-moralist society …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Hana Vavříková, PhD.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIECHACZKOVÁ, Taťána. Motivace k formálnímu vzdělávání zástupců Generace X studujících na Ostravské univerzitě. Ostrava, 2022. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Pedagogy / Adult Education
Práce na příbuzné téma
-
Koncept Otevřené univerzity: realizace ve vybraných zemích EU
Adriana Hloušková -
Koncept celoživotního učení a moderní trendy ve vzdělávání dospělých
Martin Kacl -
Koncept komunitní školy jako možná podpora celoživotního učení
Helena Hamříková -
Koncept Profesní seniority jako nástroj pro řízení kariéry
Tereza Pechová -
Aplikace konceptu celoživotního učení do struktury organizace
Zdeněk Saifert -
Univerzita třetího věku jako aktér celoživotního učení
Lenka Lysá -
Význam celoživotního učení
Dana Sommerová -
Zkušenosti učitelů a lektorů VIDA! science centra při propojování formálního a neformálního vzdělávání
Kateřina Opluštilová