Jan Kováč

Bakalářská práce

Analýza obchodního jednání při návrhu interiéru kanceláře

Analysis of Sales Talk for Designing Office Interior
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu průběhu obchodního jednání, trendu objemu zakázek a také spokojenosti zákazníků po realizaci 3D projektu. Vychází z primárního šetření respondentů společnosti Manutan s.r.o. a cílem je zjistit faktory, které ovlivňují výsledek obchodního jednání a navrhnout doporučení pro dlouhodobé dosahování optimálních výsledků.
Abstract:
Bachelor‘s work focuses on analysis of business dealings, trends in quantity of orders and also satisfaction of customers after realiyation of 3D project. It comes from primary research from MANUTAN respondents and the goal is to find out factors that influence reset of business dealing and propose recomandation for reaching long-term optimal results.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Petr Baránek

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod