Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě – Lenka ŘÍMSKÁ
Lenka ŘÍMSKÁ
Bakalářská práce
Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě
Effective Use of Sales Promotion Tools in Retail
Anotace:
Předložená bakalářská práce se zabývá tématem nástrojů podpory prodeje v maloobchodech a jejich účinky na konečném nákupním rozhodnutí. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část vychází z odborné literatury, definuje základní pojmy a koncepty, které jsou dále používány. Práce se krátce věnuje marketingovému mixu, komunikačnímu mixu, integrované marketingové komunikaci …víceAbstract:
Presented bachelor thesis is dealing with topic of product promotion in retails and its effects to final decision in shopping process. Thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part is based on academic literature and defines basic meanings and concepts which are consequently used. Thesis is shortly dealing with marketing mix, communication mix, integrated marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 3. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘÍMSKÁ, Lenka. \textit{Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/yrk8hl/. [cit. 2024-03-29].
Jak správně citovat práci
ŘÍMSKÁ, Lenka. Efektivní využití nástrojů podpory prodeje v maloobchodě. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Komparace využívání in-store marketingu v Česku a Finsku
Milan KOCÁB -
Pre/post test v in-store marketingu
Jitka Janurová -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka -
Využití nástrojů in-store marketingu v maloobchodě
Lenka HIKISCHOVÁ -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová