Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy – Michaela Kozlová
Michaela Kozlová
Master's thesis
Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Support for Learning the Czech Language for Pupils with Different Mother Languages in Primary Education
Anotácia:
Předkládaná diplomová práce se zabývá podporou poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem. Teoretická část sumarizuje poznatky o tématu žák s odlišným mateřským jazykem, jeho adaptaci na český jazyk a začleňování do nového školního prostředí. Cílem empirické části bylo zjistit, jak učitelé pracují v hodinách českého jazyka s žáky s odlišným mateřským jazykem. Tato zjištění se opírají …viacAbstract:
The presented thesis deals with the support of Czech language cognition in pupils with different mother language. The theoretical part summarizes the knowledge about the topic of pupil with different mother language, its adaptation to the Czech language and integration into the new school environment. The empirical part aimed to determine how teachers work in Czech language lessons with pupils with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZLOVÁ, Michaela. \textit{Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Humanities. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/yrlm2r/.
Jak správně citovat práci
Kozlová, Michaela. Podpora poznávání českého jazyka u žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy . Zlín, 2023. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Lower Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Adaptace žáků s chronickým onemocněním na základní škole speciální
Jana Bartošková -
Adaptace literárního textu pro žáky s odlišným mateřským jazykem ve věku od 11 do 15 let
Veronika Tinková -
Podpora adaptace žáků s poruchou autistického spektra ve školní třídě
Dominika OPLETALOVÁ -
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
Alena ŠULEROVÁ -
Kariérní volba spojená s volbou střední školy a následná adaptace žáků na střední škole v době přeplněných kapacit středních škol
Anna Stratilová -
Připravenost učitelek mateřských škol na práci s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Kateřina Martynková -
Sekundární socializace dětí s odlišným mateřským jazykem v českých mateřských školách
Lucie Štromajerová