Bc. Lucie Trpišovská

Bakalářská práce

Marketing destinace lázeňského cestovního ruchu

Destination marketing of spa tourism
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingovému mixu v lázeňském cestovním ruchu. Popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu, které jsou využívány v lázeňství. Konkrétním příkladem jsou Lázně Poděbrady, které byly zhodnoceny z pohledu klientů, a to prostřednictvím dotazníkového šetření.
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to marketing mix of spa tourism. Describes the various instruments of the marketing mix, which are used in the spa industry. A concrete example is Lázně Poděbrady, which were evaluated from the perspective of clients, through a questionnaire survey.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: RNDr. Šárka Brychtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Trpišovská, Lucie. Marketing destinace lázeňského cestovního ruchu. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Manažerská etika