Ambient Media Influence on Customers and Their Efficiency – Marek Bartoš
Marek Bartoš
Bakalářská práce
Ambient Media Influence on Customers and Their Efficiency
Ambient Media Influence on Customers and Their Efficiency
Anotace:
Ambient media je nově rozvíjející se marketingové odvětví, které využívá kreativity aby umístilo reklamní sdělení na originální místa za účelem zachytit více pozornosti v dnešním světě přehlceném reklamou. Účelem této bakalářské práce je zkoumání účinností ambient medií na zákazníky v porovnání s klasickou tištěnou reklamou. Obzvláště se zaměřením na zkoumání vlivů a reakcí obou pohlaví zvláště s cílem …víceAbstract:
Ambient media is a new area of marketing which use creativity to put advertisement on the original places to get attention in the world overwhelmed by advertising. The purpose of this study is to examine efficiency of ambient media on customers in comparison with traditional forms of printed promotion. Specifically, the paper aims to observe different impact of ambient media on men and women and determine …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102640
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2013
- Vedoucí: Markéta Zajarošová
- Oponent: Miloslav Cváček
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh