Strategie marketingového řízení firmy – Bc. Martina Krčilová
Bc. Martina Krčilová
Diplomová práce
Strategie marketingového řízení firmy
The Marketing Management Strategy of a Company
Anotace:
Diplomová práce „Strategie marketingového řízení firmy“ zpracovává na základě situační analýzy návrhy a doporučení strategie marketingového řízení pro zvolenou firmu. Hlavním cílem je navrhnout a doporučit k realizaci návrh strategie k udržení stability firmy a upevnění pozice na trhu. Práce je rozdělena do dvou částí. Rešeršní východiska práce vymezují základní pojmy a termíny týkající se strategického …víceAbstract:
My master´s thesis called „The Marketing Management Strategy of a Company“ provides, on the basis of situation analysis, the proposals and recommnedations of marketing management strategy for the selected company. The main goal is to design and recommned to implementation a strategy proposal to maintain the stability of the company and strengthen its position in the marketplace. My thesis is diveded …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingového řízení HC Hostivař z. s.
Tomáš Holub -
Strategie marketingového řízení firmy
Dominika Doubková -
Strategie marketingového řízení firmy
Magdaléna Mošnová -
Strategie marketingového řízení firmy
Yuliya Kryvel -
Strategie marketingového řízení firmy
Štěpán Pleyer -
Strategie marketingového řízení firmy
Dmitry Papanov -
Strategie marketingového řízení firmy
Anastasiia Makarova -
Strategie marketingového řízení firmy.
Polina Chebotareva
Název
Vložil
Vloženo
Práva