Effect of Internal Marketing on Employee Engagement – Bc. Thi Thu Nga Hoang, BA
Bc. Thi Thu Nga Hoang, BA
Diplomová práce
Effect of Internal Marketing on Employee Engagement
Abstract:
According to statistics, the human resource in the banking system is plentiful and plentiful. However, high-quality human resources account for a few. In recent years, banks in Vietnam have tended to focus more on retaining talents and building a staff of enthusiasm, willing to dedicate and loyal to the business by internal marketing activities. Therefore, this thesis aims to study the impact of internal …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
- Oponent: Lukáš Novotný, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva