Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice – Bc. Jitka SOUČKOVÁ
Bc. Jitka SOUČKOVÁ
Bachelor's thesis
Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice
Ethical self-regulation of alcoholic beverages advertising in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává téma etické samoregulace v prostředí české reklamy na alkoholické nápoje. Konkrétně se zaměřuje na prvotní samoregulační nástroj ? etický kodex. Zabývá se hledáním řádu a struktury etiky v této oblasti. Ve vertikální linii srovnává a objektivně posuzuje obsah vybraných etických kodexů. Cílem práce je prostřednictvím srovnávací analýzy odhalit vzájemné vazby a odlišnosti …viacAbstract:
The bachelor work engages in the topic of ethical self-regulation in the environment of Czech alcohol beverages advertising. It is specifically focused on primary self-regulating tool ? ethical code. It deals with searching for system and structure of ethics in this area. It compares and objectively considers content of selected ethical codes in vertical line. The target of this work is to reveal mutual …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
13690
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČKOVÁ, Jitka. Etická samoregulace reklamy na alkoholické nápoje v České republice. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická