Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6 – Olga Hrošová
Olga Hrošová
Bachelor's thesis
Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6
Internet Communication for Servicing and Installation of BS-6 Dryer
Abstract:
Cílem bakalářské práce je internetová komunikace tedy vytvoření webových a Facebook stránek pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6. Tato práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy práce, jako je například, rozšířený marketingový mix a jeho jednotlivé části, internet a jeho význam pro marketingovou komunikaci, SWOT analýza a analýza …moreAbstract:
The aim of the thesis is an Internet communication - thus creating web and Facebook site for service and installation of dryer BS-6. This work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the basic concepts of work, such as, extended marketing mix and its individual parts, the Internet and its importance to marketing communications, SWOT analysis and competition …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HROŠOVÁ, Olga. \textit{Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ysnohy/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Hrošová, Olga. Internetová komunikace pro středisko servisu a montáže sušárny BS-6. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix Penzionu ve Věži
Kolesárová Kolesárová -
Marketingový mix hotelu Kempa
Kateřina Hamplová -
Marketingový mix společnosti Gift Helper
Šimon Němec -
Marketingový mix ve vybraném podniku
Karolína Černá -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová