Bc. Klára Sonnková

Bachelor's thesis

Marketingový plán

Marketing plan
Abstract:
Cílem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, metodiku a praktickou část. V teoretické části je představena struktura marketingového plánu a jeho složení. Poté je vysvětlena metodika, podle které je vytvořena část praktická. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a marketing plan for a specific company. The thesis is divided into theoretical part, methodology and practical part. In the theoretical part the structure of the marketing plan and its composition is presented. Then the methodology is explained, according to which the practical part is created. In the practical part, the analysis of the external and internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masaryk University

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / field:
Business Management / Business Management