Bc. Klára Sonnková

Bakalářská práce

Marketingový plán

Marketing plan
Anotace:
Cílem bakalářské práce je tvorba marketingového plánu pro konkrétní podnik. Práce je rozdělena na teoretickou část, metodiku a praktickou část. V teoretické části je představena struktura marketingového plánu a jeho složení. Poté je vysvětlena metodika, podle které je vytvořena část praktická. V praktické části je provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, PEST analýza, Porterův model pěti sil …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to create a marketing plan for a specific company. The thesis is divided into theoretical part, methodology and practical part. In the theoretical part the structure of the marketing plan and its composition is presented. Then the methodology is explained, according to which the practical part is created. In the practical part, the analysis of the external and internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management