Bc. Gabriela Němcová

Diplomová práce

Personální marketing ve vybraném podniku

Personal marketing in selected company
Anotace:
Cílem práce je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení stávající stavu podniku na základě analýzy personálního marketingu ve vybrané společnosti. Teoretická část se zabývá personálním marketingem a jejími činnostmi, kterými se zabývá. Praktická část je tvořena analýzou personálního marketingu ve vybraném podniku. Na základě zjištěných informací z analýzy budou navržena doporučení vedoucí ke zlepšení …více
Abstract:
The purpose of this work is to suggest recommendations to improve the current state of the company based on the analysis of personnel marketing in the selected company. The theoretical part deals with personnel marketing and its activities. The practical part consists of analysis of personnel marketing in selected company. Based on the information from the analysis, recommendations will be proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/aodxl/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management