Personalizace na internetu v marketingovém řízení – Ing. Bc. Michael KUPEC
Ing. Bc. Michael KUPEC
Disertační práce
Personalizace na internetu v marketingovém řízení
Internet personalization in marketing management
Anotace:
Disertační práce představuje výzkum v oblasti personalizace na internetu v marketingovém řízení. Jejím cílem je identifikace shod a rozdílů v pohledu zákazníků a expertů na problematiku personalizace na internetu a na jejich základě formulovat doporučení, které umožní subjektům aplikovat online personalizaci coby marketingovou techniku v rámci spotřebního trhu v České republice. K řešení dané problematiky …víceAbstract:
This dissertation thesis presents research in the area of Internet personalization in marketing management. It aims to identify similarities and differences from the perspective of customers and experts on the issue of personalization on the Internet and to formulate recommendations that will enable entities to apply online personalization as a marketing technique within the consumer market in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUPEC, Michael. Personalizace na internetu v marketingovém řízení. Plzeň, 2024. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáDoktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a implementace redakčního systému s využitím personalizace
Jiří Krettek -
Personalizace obsahu na webu
Ondřej Šatera -
Rozvoj portálu se studijními materiály pro studenty prostřednictvím personalizace
Jiří Nagy -
Návrh, implementace a nasazení rozsáhlejšího webového portálu s nabídkami práce
Jaroslav Ježek -
Implementace CMT SaaS služby do finanční instituce
Tomáš Vrzák -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování na internetu
Jana Hlaváčová -
Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Petra Ťuiková -
Analýza faktorů ovlivňující zákaznické chování při nakupování kynologických potřeb na internetu
Kateřina Plichtová