Jan Weisshäutel

Diplomová práce

Tvorba marketingové strategie ve firmě Sprint, s.r.o.

Creating Sprint spol. s r.o.’s Marketing Strategy
Anotace:
Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii firmy Sprint s.r.o., kterou je možné charakterizovat jako malou intuitivně řízenou rodinnou firmu. Firmy patřící mezi malé a střední podniky mají jen zřídka zpracovanou marketingovou strategii, a proto její vypracování a začlenění do řídícího procesu představuje značnou konkurenční výhodu. Teoretická část zahrnuje situační analýzu vnějšího i vnitřního …více
Abstract:
The goal of the thesis is creating marketing strategy of small intuitive driven family business. Small and medium sized entities where Sprint belongs, have defined marketing strategy rarely. Therefore marketing strategy and its implementation into the management is big competitive advantage. Theoretic part of the thesis includes strategic analysis of external and internal environment of the enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2012
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Michal Olekšák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29759