Marketingová strategie společnosti ErtEpl – Bc. Patrícia Brandysová
Bc. Patrícia Brandysová
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti ErtEpl
Marketing Strategy of Company ErtEpl
Anotace:
Hlavným cieľom diplomovej práce je navrhnutie vhodnej marketingovej stratégie pre spoločnosť ErtEpl s.r.o. Navrhnutá marketingová stratégia by mala mať všetky atribúty pre úspešné zavedenie produktu/služby na slovenský trh. Pre vytvorenie návrhu je potrebné získať prehľad o teórii marketingového plánu, marketingovej stratégie a samozrejme poznať základné postupy pri tvorbe a vyhodnocovaní marketingového …víceAbstract:
The main goal of the thesis is to design a suitable marketing strategy for ErtEpl s.r.o. The proposed marketing strategy should have all the attributes for the successful entry of the product /service into the Slovak market. Before designing the proposal, it is necessary to get an overview of the theory of marketing plan, marketing strategy as well as to know the basic procedures to carry out and evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Brandysová, Patrícia. Marketingová strategie společnosti ErtEpl. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenční výhoda podniku - analýza vybraného podniku
Vladimír Demčík -
Strategická analýza podniku
Ivana Hričovská -
Analýza konkurenceschopnosti firmy Hygotrend s.r.o.
Lucia NOCHTOVÁ -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Lucia Gyurcsovicsová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová