Effects of advertisement on the consumer – Eng. Prince Pal Saini
Eng. Prince Pal Saini
Diplomová práce
Effects of advertisement on the consumer
Abstract:
Advertisement is an integral part of our daily life it connects us with new products and services by using different media like newspaper, television, magazines, and hoardings. It is basically an effective method of marketing which encourages the consumers to purchase goods and services. Advertisement enhances the economic activity which improves the income of product. It also motivates the customers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva