Bc. Alexandra HÉGLOVÁ
Bachelor's thesis
Čárový kód
Barcode
Abstract:
Touto práci chci poukázat, jak je důležité navrátit se k něčemu jako je rodina, přátelství, zdraví, atd. Vše můžeme ve chvíli ztratit a mnohdy to nelze vzít zpět. Poté si uvědomíme, že žijeme pouze pro práci, peníze a spoustu povrchních věcí. Tím chci vysvětlit význam své práce. Z vizuálního hlediska jsem tyto dva aspekty vsadila do určitého znaku. Rodinu, přátele a věci podobného typu, které spíše …moreAbstract:
With this work I wanted to point out how important it is to return to something like family, friendship, health, etc. We could lose all of this at any moment and often it can not be regained. Then we realize that we live only for work, money and a lot of superficial stuff. So much to explain the importance of my work. From a visual point of view I gave of these two aspects a symbol. Family, friends …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 7. 2011
Accessible from:: 10. 7. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2011
- Supervisor: PhDr. Ondřej Vorel, ArtD.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÉGLOVÁ, Alexandra. Čárový kód. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.7.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 10. 7. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / výchova ke zdraví - výtvarná výchova (negarantovaný rozvrh)
Theses on a related topic
-
Mezilidské vztahy a intimita v animovaných filmech Michaely Pavlátové
Dita STUCHLÍKOVÁ -
Čárový kód
Alexandra HÉGLOVÁ -
Využití QR kódu s vloženou grafikou k reprezentaci univerzitního pracoviště
Andrey Fedosov -
Figurativní tendence v malbě s důrazem na současné sociální cítění (dvoufigura, figura v krajinném prostředí, figura v interiéru).
Júlia BUBŇÁKOVÁ -
La figura del escritor en la narrativa de Mario Vargas Llosa
Radka Soľárová -
La figura del vampiro nella letteratura italiana tra Otto e Novecento
Barbora Kriklová -
A figura do poeta Gregório de Matos na obra Boca do Inferno de Ana Miranda: aspectos do novo romance histórico da América Latina
Sindy Kovářová -
Monetárna autonómia hegemóna v medzinárodnom menovom systéme, príklad USA od 1945 do súčasnosti
Richard Figura