Bc. Lenka Hrotíková

Diplomová práce

Reklama v sociálním marketingu

Advertising in Social Marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá reklamou v sociálním marketingu, tedy v oblasti, která stále více nabývá na celospolečenském významu v českém i světovém měřítku. Teoretická část se skládá ze dvou hlavních kapitol, z nichž první je zaměřena na sociální marketing. Pozornost je věnována historii tohoto specifického odvětví marketingu, jeho porovnání s marketingem klasickým a uvedení do kontextu marketingu …více
Abstract:
The diploma thesis deals with advertising in social marketing which represents an ever more important area of social significance both in Czech and global scales. The theoretical part consists of two chapters. The first chapter focuses on social marketing. Attention is given to the history of this specific branch of marketing, its juxtaposition with traditional type of marketing as well as to its contextualization …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: Ing. Pavel Klička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní