Ing. Petra Vlčková

Bakalářská práce

Marketingový plán a jeho strukturalizace ve firmě Lucianeta s.r.o.

Marketing plan and its structuralisation in a company Lucianeta s.r.o.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový plán a jeho strukturalizace ve firmě Lucianeta s. r. o. Základní rozdělení bakalářské práce je na oblast teoretickou a praktickou. Z teoretického hlediska je práce zaměřena na oblast marketingu, jeho filozofii, nástroje (produkt, cena, distribuce, komunikace), aktivity a marketingový mix 4P. Následujícím popsaným tématem jsou plány (operativní a strategické …více
Abstract:
The topic of this bachelor work is marketing plan and its structuralisation in a company Lucianeta s. r. o. Bachelor thesis is divided into theoretical and applied part. From the theoretical point of view is my work focused on the marketing, it´s philosophy, marketing tools (product, price, place and promotion), activities, and the marketing mix of 4P´s. The following topics of my work are operational …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 8. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Václav Kupec

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní