Marketingový plán a jeho strukturalizace ve firmě Lucianeta s.r.o. – Ing. Petra Vlčková
Ing. Petra Vlčková
Bakalářská práce
Marketingový plán a jeho strukturalizace ve firmě Lucianeta s.r.o.
Marketing plan and its structuralisation in a company Lucianeta s.r.o.
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je marketingový plán a jeho strukturalizace ve firmě Lucianeta s. r. o. Základní rozdělení bakalářské práce je na oblast teoretickou a praktickou. Z teoretického hlediska je práce zaměřena na oblast marketingu, jeho filozofii, nástroje (produkt, cena, distribuce, komunikace), aktivity a marketingový mix 4P. Následujícím popsaným tématem jsou plány (operativní a strategické …víceAbstract:
The topic of this bachelor work is marketing plan and its structuralisation in a company Lucianeta s. r. o. Bachelor thesis is divided into theoretical and applied part. From the theoretical point of view is my work focused on the marketing, it´s philosophy, marketing tools (product, price, place and promotion), activities, and the marketing mix of 4P´s. The following topics of my work are operational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/aqwqu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2012
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: Ing. Václav Kupec
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Modern Audit of Corporate Strategy of Selected Company
Andrei Daniel Burlacu -
Magnitude of Corporate Communication with Media
Sofya Puzhaykina -
Analýza a tvorba marketingového plánu produktu České spořitelny;
Simona Ďurčová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova