Kreativní role počítače v kompozici elektronické hudby – Bc. Jan Winkler
Bc. Jan Winkler
Diplomová práce
Kreativní role počítače v kompozici elektronické hudby
The creative role of the computer in the electronic music composition
Anotace:
Počítač je ve 21. století klíčovou technologií využívanou snad ve všech aspektech hudební tvorby. V diplomové práci se zaměřujeme na jeho kreativní roli na poli tvorby elektronické hudby. Cílem je uspořádat informace o vývoji a stavu počítačové hudby a neustále se vyvíjejícím způsobu komponování, přehledně rozdělené podle jednotlivých technologií. Úvodem se zaměřujeme na předchůdce a počátky počítačové …víceAbstract:
The computer is an essential tool when for music making in the 21st century. In this thesis, we are seeking to evaluate the current state of computer music by reviewing its evolution, outlining the various technologies in use and exploring the constantly evolving compositional approaches, all while evaluating the creative role of the computer in music. Firstly, we are zooming in on the predecessors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a4008/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Analýza Digital Audio Workstation v uživatelském prostředí
Ondřej Nádvorník -
Návrh Digital Audio Workstation (DAW)
Pavel Hráský -
Digitální vícekanálová audio stanice pro živá vystoupení
Daniel Louda -
Hudba a umělá inteligence: analytické schopnosti neuronových sítí
Filip Jebavý -
Hudba a umělá inteligence
Eri Ishikawa -
Využití umělé inteligence v produkci autorské elektronické taneční hudby
Martin Štěpančík -
Live coding: definování skupin, umělců a práce s kódem
Richard Svída -
Vztah mezi live codingem a elektronickou hudbou
Eva Novosadová