Mgr. Tomáš Dvořák

Diplomová práce

Postoje české veřejnosti k reklamě

Attitudes of the Czech public to advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji české veřejnosti k reklamě. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak veřejnost reaguje na jednotlivé formy reklamy a jaké u toho zaujímá postoje. Hlavním cílem je zjištění působení reklamy umístěné v místě prodeje na základě daných postojů spotřebitelů. Mezi vybrané hypotézy, o které budou „opřeny“ výsledky v praktické části patří: „Reklama v místě prodeje je úspěšnější …více
Abstract:
The thesis deals with the attitude of the Czech public towards advertising. work. The aim of this thesis is to find out how the public reacts to individual forms of advertising and what attitudes they take in this way. The main objective is to determine the effect of advertising placed at the point of sale on the basis of given consumer attitudes. Among the selected hypotheses on which the results …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní