Postoje české veřejnosti k reklamě – Mgr. Tomáš Dvořák
Mgr. Tomáš Dvořák
Diplomová práce
Postoje české veřejnosti k reklamě
Attitudes of the Czech public to advertising
Anotace:
Diplomová práce se zabývá postoji české veřejnosti k reklamě. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak veřejnost reaguje na jednotlivé formy reklamy a jaké u toho zaujímá postoje. Hlavním cílem je zjištění působení reklamy umístěné v místě prodeje na základě daných postojů spotřebitelů. Mezi vybrané hypotézy, o které budou „opřeny“ výsledky v praktické části patří: „Reklama v místě prodeje je úspěšnější …víceAbstract:
The thesis deals with the attitude of the Czech public towards advertising. work. The aim of this thesis is to find out how the public reacts to individual forms of advertising and what attitudes they take in this way. The main objective is to determine the effect of advertising placed at the point of sale on the basis of given consumer attitudes. Among the selected hypotheses on which the results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cail1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Porovnávání činnosti základních složek integrovaného záchranného systému v operačním řízení v Pardubickém a Královéhradeckém kraji v letech 2008 - 2012
Kamila PÁTKOVÁ -
Postoje ke smrti ve vztahu ke kvalitě života - životní spokojenosti.
Dominika Spínová -
Postoje studentů magisterského studia psychologie k trans* lidem
Bára Šarafínová -
Postoje k balbutikům: Porovnání stereotypů u jedinců, kteří mají přímou zkušenost s balbutiky, a u těch, kteří se s koktavostí nikdy nesetkali
Anežka Chlupáčková -
Postoje veřejnosti ke kriminalitě a její kontrole
Jana Krůtová -
Postoje studentů k pojetí tělesné výchovy na vyšším stupni gymnázia
Zuzana Svobodová