Mgr. Tomáš Dvořák
Master's thesis
Postoje české veřejnosti k reklamě
Attitudes of the Czech public to advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postoji české veřejnosti k reklamě. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak veřejnost reaguje na jednotlivé formy reklamy a jaké u toho zaujímá postoje. Hlavním cílem je zjištění působení reklamy umístěné v místě prodeje na základě daných postojů spotřebitelů. Mezi vybrané hypotézy, o které budou „opřeny“ výsledky v praktické části patří: „Reklama v místě prodeje je úspěšnější …moreAbstract:
The thesis deals with the attitude of the Czech public towards advertising. work. The aim of this thesis is to find out how the public reacts to individual forms of advertising and what attitudes they take in this way. The main objective is to determine the effect of advertising placed at the point of sale on the basis of given consumer attitudes. Among the selected hypotheses on which the results …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/cail1/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Porovnávání činnosti základních složek integrovaného záchranného systému v operačním řízení v Pardubickém a Královéhradeckém kraji v letech 2008 - 2012
Kamila PÁTKOVÁ -
Postoje studentů magisterského studia psychologie k trans* lidem
Bára Šarafínová -
Postoje ke smrti ve vztahu ke kvalitě života - životní spokojenosti.
Dominika Spínová -
Postoje k balbutikům: Porovnání stereotypů u jedinců, kteří mají přímou zkušenost s balbutiky, a u těch, kteří se s koktavostí nikdy nesetkali
Anežka Chlupáčková -
Postoje studentů k pojetí tělesné výchovy na vyšším stupni gymnázia
Zuzana Svobodová -
Postoje veřejnosti ke kriminalitě a její kontrole
Jana Krůtová