Mgr. Tomáš Dvořák

Master's thesis

Postoje české veřejnosti k reklamě

Attitudes of the Czech public to advertising
Abstract:
Diplomová práce se zabývá postoji české veřejnosti k reklamě. Cílem této diplomové práce je zjistit, jak veřejnost reaguje na jednotlivé formy reklamy a jaké u toho zaujímá postoje. Hlavním cílem je zjištění působení reklamy umístěné v místě prodeje na základě daných postojů spotřebitelů. Mezi vybrané hypotézy, o které budou „opřeny“ výsledky v praktické části patří: „Reklama v místě prodeje je úspěšnější …more
Abstract:
The thesis deals with the attitude of the Czech public towards advertising. work. The aim of this thesis is to find out how the public reacts to individual forms of advertising and what attitudes they take in this way. The main objective is to determine the effect of advertising placed at the point of sale on the basis of given consumer attitudes. Among the selected hypotheses on which the results …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní