Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi – Michal Zíka
Michal Zíka
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Marketing Communication Strategy of municipal Brewery in Sobeslav
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.Abstract:
Theoretical aspects of marketing management, marketing situational analysis municipal Brewery in Sobeslav, execution of marketing research and design of marketing communication strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46691
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Marie Hesková
- Oponent: Monika Harantová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46691
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Marketingová komunikační strategie restaurace
Veronika Adamčíková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák