Stimulace a motivace zaměstnanců v organizaci – Bc. Monika Straková
Bc. Monika Straková
Diplomová práce
Stimulace a motivace zaměstnanců v organizaci
Stimulation and motivation of employees in the company
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky stimulace a motivace zaměstnanců ve firmě, vytvořit analýzu současného stimulačního a motivačního systému ve firmě SANIZO spol. s r.o., navrhnout postup vedoucí k efektivnímu zlepšení na základě zjištěných výsledků dotazníkového šetření.Abstract:
The aim of this diploma thesis is based on the theoretical background issues of stimulation and motivation of employees create in the company, to create an analysis of the current stimulation and motivation system in the company SANIZO spol. s r.o., propose a proces leading to effective improvements based on the findings of a questionnaire survey.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/n8qkf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 9. 2014
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ludmila Páčová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Finanční gramotnost studentů vysokých škol
Josef Bartoš -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj
Bohatová Bohatová -
Analýza faktorů ovlivňujících finanční výkonnost podniků na základě výsledků dotazníkového šetření
Juraj Šiška -
Finanční gramotnost
Michal Klátil -
Finanční gramotnost studentů na vysokých školách
Nikol Berbrová -
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Radoslav Vejchoda