Stimulace a motivace zaměstnanců v organizaci – Bc. Monika Straková
Bc. Monika Straková
Master's thesis
Stimulace a motivace zaměstnanců v organizaci
Stimulation and motivation of employees in the company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě zpracování teoretických východisek problematiky stimulace a motivace zaměstnanců ve firmě, vytvořit analýzu současného stimulačního a motivačního systému ve firmě SANIZO spol. s r.o., navrhnout postup vedoucí k efektivnímu zlepšení na základě zjištěných výsledků dotazníkového šetření.Abstract:
The aim of this diploma thesis is based on the theoretical background issues of stimulation and motivation of employees create in the company, to create an analysis of the current stimulation and motivation system in the company SANIZO spol. s r.o., propose a proces leading to effective improvements based on the findings of a questionnaire survey.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 7. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/n8qkf/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 9. 2014
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Renáta Ježková, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ludmila Páčová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Myroslav Shchaslyvyy -
Finanční gramotnost – analýza, faktory, vývoj (s využitím dotazníkového šetření)
Leona Mašková -
Finanční gramotnost studentů vysokých škol
Josef Bartoš -
Finanční gramotnost - analýza, faktory, vývoj
Bohatová Bohatová -
Analýza faktorů ovlivňujících finanční výkonnost podniků na základě výsledků dotazníkového šetření
Juraj Šiška -
Finanční gramotnost
Michal Klátil -
Finanční gramotnost studentů na vysokých školách
Nikol Berbrová -
Finanční gramotnost a její úroveň jako marketingový nástroj ve vybrané skupině.
Radoslav Vejchoda