Petr Šlapák

Diplomová práce

Komunikační strategie RPC VŠE Praha

Communication strategy of RPC VSE Prague
Anotace:
Práce se zabývá komunikační strategií. V teoretické části se zabývá komunikací, podnikovou identitou, podnikovou kulturou, podnikovou komunikaci a podnikovým designem. V druhé části analyzuje komunikační strategii RPC VŠE především na příkladu komunikační strategie Veletrhu pracovních příležitostí Šance. Poslední kapitola obsahuje doporučení pro celkovou komunikační strategii RPC.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
  • Vedoucí: Martin Lukeš
  • Oponent: Eva Hubičková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2461

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management