Možnosti podpory jazykového vývoje dětí v mateřské škole – Andrea Turečková
Andrea Turečková
Bakalářská práce
Možnosti podpory jazykového vývoje dětí v mateřské škole
Options for Supporting Children's Language Development in Kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce má teoreticko - aplikační charakter a je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Hlavním cílem bakalářské práce je zpracovat sadu aktivit pro podporu jazykového vývoje u dětí předškolního věku. V teoretické části byl nejprve vymezen jazykový vývoj u dětí předškolního věku a optimální rozvoj z pozice učitele, kde jsem se zabývala i prevencí a podporou jazykového vývoje. Také byl …víceAbstract:
The bachelor thesis has a theoretical - application character and is divided into theoretical and practical parts. The main aim of the bachelor thesis is to develop a set of activities to support language development in preschool children. In the theoretical part, firstly, the language development in preschool children and the optimal development from the teacher's position was defined, where I also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Turečková, Andrea. Možnosti podpory jazykového vývoje dětí v mateřské škole. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Slovní zásoba dítěte vyrůstajícího v bilingvním prostředí
Kateřina Anna Hesová -
Slovní zásoba dětí předškolního věku
Monika Červinková -
Aktivní a pasivní slovní zásoba předškolních dětí
Zuzana Váhalová -
Slovní zásoba u dítěte předškolního věku
Radka Adamová -
Slovní zásoba dítěte předškolního věku
Tereza Kočařová -
Pasivní a aktivní slovní zásoba u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Anna Rousová -
Vliv sourozeneckých konstelací na sociálně-emoční kompetence u dětí ve věku 5-6 let
Aneta KRATOCHVÍLOVÁ -
Porovnání úrovně motorické kompetence u dětí předškolního věku
Karolína Bažantová