Bc. Markéta Vrlíková

Bachelor's thesis

Podnikatelský plán marketingové agentury

Business Plan of the Marketing Agency
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zpracování jasně definovaného a realistického podnikatelského plánu, který je podkladem pro založení marketingové agentury. V teoretické části jsou vymezeny jednotlivé části podnikatelského plánu, které jsou doplněny o legislativní náležitosti. Praktická část této práce se zaměřuje na samostatné sestavení podnikatelského plánu. Tento podnikatelský plán je sestaven na základě …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a clearly defined and realistic business plan, which is the basis for the establishment of a marketing agency. The theoretical part of the thesis defines individual parts of the business plan, which are supplemented with legislative requirements. The practical part of the thesis concentrates on the composition of the business plan. This proposed business …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management