Bc. Markéta Vrlíková

Bakalářská práce

Podnikatelský plán marketingové agentury

Business Plan of the Marketing Agency
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zpracování jasně definovaného a realistického podnikatelského plánu, který je podkladem pro založení marketingové agentury. V teoretické části jsou vymezeny jednotlivé části podnikatelského plánu, které jsou doplněny o legislativní náležitosti. Praktická část této práce se zaměřuje na samostatné sestavení podnikatelského plánu. Tento podnikatelský plán je sestaven na základě …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to develop a clearly defined and realistic business plan, which is the basis for the establishment of a marketing agency. The theoretical part of the thesis defines individual parts of the business plan, which are supplemented with legislative requirements. The practical part of the thesis concentrates on the composition of the business plan. This proposed business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/km5r6/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Pavel Adámek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management