Martina Houserová
Bachelor's thesis
Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.
Promotional Mix of Kostka Secondary School Ltd.
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá propagačním mixem Střední školy Kostka. Ve svém úvodu zpracovává definice s vazbou na marketingový mix, komunikační mix a vzdělávací soustavu České republiky. Zaměřuje se na propagační aktivity v kontextu nabídky sekundárního vzdělávání. Na zjištěné poznatky navazuje podrobným popisem aktivit, se kterými škola v rámci komunikačního mixu pracuje. Propagační aktivity školy …moreAbstract:
The bachelor´s thesis relates to the promotional mix of Kostka High School. The introduction focuses on connection between both, marketing and communication mix, and the education system of the Czech Republic. It concentrates on promotional activities in the context of secondary education. The findings are followed by a detailed description of the school communication mix activities. The promotional …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Eliška Káčerková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Houserová, Martina. Propagační mix Střední školy Kostka s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Marketing pro vybranou cílovou skupinu
Petra Marková -
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová