Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě – Hana Šilhavíková
Hana Šilhavíková
Bachelor's thesis
Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě
Visualisation of Zlin From the Late 19th Century Using Virtual Reality
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je převést existující počítačovou aplikaci s prohlídkou Zlína z konce 19. století z pohledu první či třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející práce, na program funkční ve virtuální realitě. Pro tyto účely je využito programu Unreal Engine, v němž vzniká samotná aplikace, a také programu Blender pro doplnění stávajícího 3D modelu o detaily navyšující realističnost …viacAbstract:
The aim of this thesis is to convert computer application of sightseeing tour through Zlin in the end of 19th century, that already exist, from previous thesis to a new functional program for virtual reality. For this thesis is used program Unreal Engine for application creation and program Blender to complete details in 3D model. This program is used for getting more realistic outcome. Virtual reality …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šilhavíková, Hana. Vizualizace Zlína z konce 19. století ve virtuální realitě. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Engineering Informatics / Software Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Vliv typu 2D a 3D vizualizace na kontextovou výbavnost
Šárka Žváčková -
User Issues of Interactive 3D Geovisualizations
Lukáš Herman -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Virtuální realita v Unity3D
Tomáš Bareš -
Facilitating and Evaluating User Behavior In Virtual 3D Environments
Pavel Ugwitz -
Využití 3D vizualizací v územním plánování
Barbora Plačková -
Nové možnosti v Unreal Engine 5
Ondřej Foukal -
Interiéry budovy fakulty v Unreal Engine 4
Tomáš POSPÍŠIL