Mgr. Martina Špetíková

Bakalářská práce

Mediální teorie Jeana Baudrillarda a její reflexe v tvorbě skupiny Blast Theory Company

Jean Baudrillard's Media Theory and its Reflection in the Work of Blast Theory Company
Anotace:
Bakalářská práce Mediální teorie Jeana Baudrillarda a její reflexe v tvorbě skupiny Blast Theory Company pojednává o postmoderních otázkách, týkajících se reality, hyperreálného, simulacra a narcismu. Nejdříve je popsán příchod nových médií. V rámci analýzy Desert Rain je rozebrán jejich podíl na vzniku simulacra a hyperreálného, nejasných hranic mezi skutečností a simulovaným. Následuje kapitola věnovaná …více
Abstract:
The essay Jean Baudrillard’s Media Theory and its Reflection in the Work of Blast Theory Company tries to deal with the postmodern questions of hyperreal, simulacra, narcism and of course reality. We start with the basic information about the emergence of new media and its principles. The assistance of new media towards the hyperreal and simulacra is furtherly reflected in Desert Rain with special …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
  • Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií