Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4 – Bc. Dominik PACLT
Bc. Dominik PACLT
Master's thesis
Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4
Verification of educational materials for teaching computational thinking in the Unreal Engine 4 environment
Abstract:
V rámci mého bakalářského studia byla vytvořena sada pro výuku programování ve vývojářském prostředí Unreal Engine 4. Hlavním cílem této práce je ověřit, zda je práce pro výuku programování vhodná, či nikoliv. Teoretická část se zabývá základním popisem prostředí Unreal Engine 4. Dále se věnuje popisu termínu "informatické myšlení" a jeho složek. Následně je rozebírán princip Akčního výzkumu, skrze …moreAbstract:
As part of my bachelor's degree, a set for teaching programming in the Unreal Engine 4 development environment was created. The main goal of this work is to verify whether the work is suitable for teaching programming or not. The theoretical part deals with the basic description of the Unreal Engine 4. It also deals with the description of the term "computer thinking" and its components. Subsequently …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 7. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PACLT, Dominik. \textit{Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2022. Available from: https://theses.cz/id/yv2trv/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PACLT, Dominik. Ověřování výukových materiálů pro výuku informatického myšlení v prostředí Unreal Engine 4. České Budějovice, 2022. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationMaster programme / field:
Primary school teaching / Fyn-Inn-SZn
Theses on a related topic
-
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Analýza po částech spojených užitkových funkcí v reálném herním prostředí
Stanislav Kubiš -
Aplikace objektového přístupu v programování MMORPG serveru, vývoj herního prostředí
Jan Tyle -
Implementace rozhodujících algoritmů a 2D mapy pro herní strategii v prostředí Unity
František Humpa -
Tvorba projektů pro výuku programování v prostředí Unreal Engine 4
Dominik PACLT -
Vývoj 3D herní aplikace v Unreal Engine 4
Maksym Udovytskyi -
Vývoj nové herní aplikace pro virtuální realitu s použitím Unreal Engine 4
Ondřej Plíva
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights